amerikano.reismee.nl

Geplande route

23 september 2016 Amsterdam - Washington

Om 13.25 uur vliegen we met KLM van Amsterdam naar Washington Dulles Airport. We landen om 15.40 uur plaatselijke tijd. Op het vliegveld gaan we eerst de huurauto ophalen, daarna rijden we naar ons eerste hotel, Best Western Iwo Jima in Arlington.

24 september 2016 Washington

Hopelijk hebben we vandaag een tour in het White House, we staan op de lijst, maar horen pas vlak van tevoren of we ook echt uitgenodigd worden. Ook bezoeken we vandaag het Capitol, de visitor center is vandaag open. Verder kijken we wel waar we tijd voor hebben. We willen het liefst met de fiets rondrijden vandaag. We overnachten weer bij Best Western Iwo Jima.

25 september 2016 Washington

Opnieuw willen we rondrijden op de fiets. Op de planning staan het Arlington Cementery en de monumenten op de Mall waar we gisteren geen tijd voor hadden. We overnachten nogmaals bij Best Western Iwo Jima.

26 september 2016 Washington - Lancaster 231 km

Vandaag vertrekken we uit Washington en rijden naar het Amish-gebied in Pennsylvania. Onderweg willen we graag Gettysburg bezoeken. We overnachten in het EJ Bowman House B&B in Lancaster.

27 september 2016 Lancaster - Watkins Glen 360 km

Onderweg kunnen we eventueel langsRicketts Glenn state park, maar we kunnen ook rond Intercourse en Lancaster rondrijden. Hier vind je de Amish. We overnachten bij het Watkins Motel in Watkins Glenn.

28 september 2016 Watkins Glen - Niagara 250 km

's Morgens bezoeken we Watkins Glen State Park, de ingang hiervan is recht tegenover ons motel. 's Middags rijden we naar de Niagara Watervallen, waar we een kamer met Fallsview geboekt hebben in het Embassy Suites.

29 september 2016 Niagara - Bennington 538 km

Vandaag een lange dag rijden. We overnachten in Best Western Plus New Englander Motor Inn in Bennington.

30 september 2016 Bennington - Lincoln 253 km

We rijden vandaag richting de White Mountains. Onderweg bezoeken we verschillende covered bridges, die je overal vindt in Vermont. We overnachten bij Kancamagus Lodge in Lincoln.

1 oktober 2016 White Mountains

Vandaag willen we naar Flume Gorge en Mount Washington. We overnachten nog een keer bij Kancamagus Lodge.

2 oktober 2016 Lincoln - Bar Harbor 393 km

Via de Kancamagus Highway rijden we richting de kust. We overnachten bij Primrose Place in Bar Harbor. Dit schijnt een gezellig plaatsje te zijn. Ons hotel ligt midden in het centrum.

3 oktober 2016 Acadia National Park

Vandaag bezoeken we Acadia NP. We overnachten weer bij Primrose Place.

4 oktober 2016 Bar Harbor - Portland 264 km

Langs de kust zakken we af naar Portland. Onderweg zullen we vuurtorens bezoeken. We overnachten bij Ramada Plaza in Portland.

5 oktober 2016 Portland - Boston 173 km

Ook vandaag bezoeken we verschillende vuurtorens. We kunnen ook even stoppen in Salem, een klein stadje bekend om zijn heksenprocessen. Bij Boston kunnen we naar Harvard University. We overnachten bij Best Western Plus New Englander.

6 oktober 2016 Boston

Vandaag de hele dag voor Boston. We willen in ieder geval de Freedom Trail lopen. Voor de rest zien we wel. We overnachten weer bij Best Western Plus New Englander.

7 oktober 2016 Boston - New York 350 km

We vertrekken vandaag naar New York waar we onze huurauto zullen inleveren. We overnachten bij Country Suites Inn.

8 oktober 2016 New York

Liefst willen we vandaag een helicoptervlucht doen. De rest van de dag zullen we allerlei bekende dingen in New York gaan bezoeken. Ook hebben we vast wel tijd om wat te shoppen. We overnachten weer bij Country Suites Inn.

9 oktober 2016 New York

Ook vandaag brengen we de hele dag door in de City that never sleeps. We overnachten weer bij Country Suites Inn.

10 oktober 2016 New York - Amsterdam

Om 17.45 vliegen we met KLM vanaf John F. Kennedy International Airport terug naar Amsterdam, waar we dinsdagochtend 7.00 uur Nederlandse tijd zullen landen.

ilse

he collega
Wat een superreis..
had eindelijk tijd om je blog te bekijken..Ik wil ook.. :) :)
Mooie fotos hoor..Geniet in NY Het is zooo gaaf!
Tot gauw..