amerikano.reismee.nl

Dag 7 Niagara Watervallen - Bennington

Toen we vanmorgen de gordijnen opendeden om van het uitzicht te genieten, zag het er maar somber uit. Zwaar bewolkt en regenachtig. Gelukkig hebben we vandaag een reisdag, dus dan maakt het weer niet zoveel uit. Maar eerst lekker ontbijten in het hotel. Een uitgebreid ontbijtbuffet stond op ons te wachten, we hadden volop keus. Na het ontbijt rustig de koffers in orde gemaakt en toen afscheid genomen van die prachtige waterval. Weer de grens over naar Amerika, dit ging gelukkig vlotjes.

Daarna de snelweg op voor ongeveer 450 kilometer. Wel een mooie tocht, door heuvels en bossen. Het leek net of we door Europa reisden, we passeerden Rome, Verona, Manchester, Amsterdam en Rotterdam. Erg origineel zijn ze hier niet wat plaatsnamen betreft.

Vlak voordat we bij Bennington kwamen, gingen we de snelweg af. In dit gebied vind je veel Covered Bridges, overkapte houten bruggen. Er lagen er 4 vlakbij Bennington en deze wilden we graag zien. Dit waren hele mooie bruggen die nog volop in gebruik zijn.

Na weer veel foto;s gemaakt te hebben, zijn we doorgereden naar Bennington. Eerst ingecheck en daarna doorgereden naar het plaatsje zelf. Hier is niet heel veel aan, een paar kleine winkeltjes in de Main Street en that's it. Een lekkere hamburger gegeten bij de Brewery en nu op bed wat tv kijken.

We overnachten bij Best Western Bennington.